Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky – Ing. David Dohnal
Ing. David Dohnal
Bakalářská práce
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
Methods for analyzing the environment and their importance for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování marketingové analýzy prostředí společnosti CCS Česká společnost pro platební karty s.r.o. a zejména jejího produktu CCS Carnet. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou podrobně popsány jednotlivé druhy analýz prostředí, segmentace trhu a zákazníků a konečně proces řízení vztahu se zákazníky. Druhá, praktická část, je zaměřena na zpracování marketingových …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on a performance of marketing analysis of the environment of CCS company, Česká společnost pro platební karty s.r.o., and of its product CCS Carnet, in particular. The thesis comprises a theoretical part, which provides a detailed description of particular types of environment analysis, analysis of market segmentation, customers and finally the process of customer relationship …víceKlíčová slova
Analýza prostředí benchmarking cílová skupina hodnototvorný proces inovace komunikace konkurence segmentace STEEP analýza SWOT analýza targeting zákazník communication competition customer environmental analysis inovation segmentation STEEP analysis SWOT analysis target group value creation process
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fddah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnototvorné procesy se specifikací na proces obchodu a prodeje
Tereza Baloušková -
Analýza a optimalizace vybraných logistických procesů v podniku
Jiří Havlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Optimalizace hodnototvorného procesu v podniku
David Martinec -
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu výrobních podniků
Nikola Kořínková -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Indigové děti jako cílová skupina práce sociálního pedagoga
Natálie KUCHAŘOVÁ