Studie spotřebního chování generace Y na e-shopech – Klára Rubínová
Klára Rubínová
Diplomová práce
Studie spotřebního chování generace Y na e-shopech
Study of consumer behavior of generation Y on selected e-shops
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá webovou použitelností vybraných e-shopů a jejím vlivem na generaci Y. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní celky. V prvním z nich je rozebráno spotřební chování, nákupní chování a rozdíl mezi nákupním chováním v obchodech a nákupním chování na internetu. Další část se zabývá generací Y a jejími charakteristikami. V poslední části je popsána webová použitelnost, …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the phenomenon of adapting e-shops selling electronics and computers to the Generation Y in the terms of website usability. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter describes a consumer behavior, shopping behavior and the difference between shopping behavior in physical stores and their cyberspace counterparts. The following chapter deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Radim Čermák
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová