Personálny marketingový mix – Ing. Karin Mancovičová
Ing. Karin Mancovičová
Diplomová práce
Personálny marketingový mix
Personal marketing mix
Abstract:
The subject of the thesis "Personal Marketing Mix" is Kempinski's personal marketing analysis and possible measures to improve the personal situation. The theoretical part focuses on the definition of personal marketing, personal marketing mix, personal marketing object, its main goals, tasks, functions and tools. Another part of the theory is devoted to the relationship with personnel in the field …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „ Personálny marketingový mix“ je rozbor personálneho marketingu hotela Kempinski a možné navrhnuté opatrenia pre zlepšenia personálnej situácie. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov personálny marketing, personálny marketingový mix, objekt personálneho marketingu, jeho hlavné ciele, úlohy, funkcie a nástroje. Ďalšia časť teórie je venovaná vzťahmi so zamestnancami …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/u1qhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing konkrétního podniku
Linda Khallová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing vybraného podniku
Kateřina Sýkorová -
Personální marketing
Petr Nedvěd -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Increasing employees satisfaction in the given organisation by improving their job motivation
KESHAB KC