Ing. Karin Mancovičová

Diplomová práce

Personálny marketingový mix

Personal marketing mix
Abstract:
The subject of the thesis "Personal Marketing Mix" is Kempinski's personal marketing analysis and possible measures to improve the personal situation. The theoretical part focuses on the definition of personal marketing, personal marketing mix, personal marketing object, its main goals, tasks, functions and tools. Another part of the theory is devoted to the relationship with personnel in the field …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „ Personálny marketingový mix“ je rozbor personálneho marketingu hotela Kempinski a možné navrhnuté opatrenia pre zlepšenia personálnej situácie. Teoretická časť je zameraná na vymedzenie pojmov personálny marketing, personálny marketingový mix, objekt personálneho marketingu, jeho hlavné ciele, úlohy, funkcie a nástroje. Ďalšia časť teórie je venovaná vzťahmi so zamestnancami …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/u1qhv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství