Měření spokojenosti zákaznic se službami porodnice – Gabriela Zamazalová
Gabriela Zamazalová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákaznic se službami porodnice
Customer Satisfaction Measurement with Maternity Hospital Services
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákaznic se službami porodnice. Hlavním cílem práce je zhodnotit spokojenost zákaznic se stávajícími službami. Teoretická část je věnována charakteristice Nemocnice AGEL Ostrava-Vítkovice a klíčovým pojmům souvisejících s měřením spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsána metodika výzkumu a výsledky výzkumu, kdy celková spokojenost se službami …víceAbstract:
Bachelor’s theses is focused on customer satisfaction measurement with maternity hospital services. Main aim of this thesis is to evaluate customer satisfaction with current services. The theoretical part is dedicated to characteristics of AGEL Hospital Ostrava-Vítkovice and to key terms related to the measurement of customer satisfaction. The practical part describes research methodology and research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký