Marketingová strategie obchodního centra – Vendula Kejřová
Vendula Kejřová
Bakalářská práce
Marketingová strategie obchodního centra
Marketing strategy of a shopping centre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce, jejíž tématem je Marketingová strategie obchodního centra, je na základě vlastního výzkumu zhodnotit stávající marketingovou strategii obchodního centra Forum Ústí nad Labem, a následně navrhnout možné způsoby jejího vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické pojetí marketingové strategie spolu s dílčími částmi. Je zde věnována pozornost vymezení obchodních center …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis, the topic of which is Marketing strategy of a shopping centre, is to analyse the current marketing strategy of the shopping centre Forum Ústí nad Labem and based on own research suggest possible ways to improve it. First part of the thesis focuses on theoretical approach of marketing strategy with its important components. The paper also focuses on SC classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Veronika Mokrejšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková