Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o. – Matyáš Havel
Matyáš Havel
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o.
Strategic analysis of the company Big Shock, s.r.o.
Anotace:
Bakalářskou prací je zpracována strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o., s cílem navrhnout strategická doporučení se zaměřením na zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu na trhu. Společnost se zaobírá výrobou a distribucí primárně energetických nápojů s názvem Big Shock, s.r.o., dále též distribucí například čipsů Springles, čajů Ahmed Tea, ledové kávy MR. BROWN či kanadského sirupu …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to perform a strategic analysis of Big Shock, s.r.o. The main objective is to provide strategic recommendations that can improve the company's competitiveness and market share. Big Shock, s.r.o. specializes in the production and distribution of energy drinks under the brand name 'Big Shock, s.r.o. In addition, the company distributes other products such as Springles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Nikola Rosecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic Analysis of Monster Beverage Corporation
Daniil Larionov -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla