Analýza postojů zákazníků k privátním značkám – Bc. Jan Machalica
Bc. Jan Machalica
Master's thesis
Analýza postojů zákazníků k privátním značkám
Analysis of customer attitudes to private brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám vybraného obchodního řetězce a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také data primární. Jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické …moreAbstract:
The aim of the thesis is to describe and evaluate the attitudes of customers to private brands of the selected retail chain and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private brands on the Czech market. The diploma thesis will use available secondary data and also primary data. The theoretical basis of the researched issues, the characteristics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l715l/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Lysková Lysková -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
Natália Jankechová -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina