Analýza postojů zákazníků k privátním značkám – Bc. Jan Machalica
Bc. Jan Machalica
Diplomová práce
Analýza postojů zákazníků k privátním značkám
Analysis of customer attitudes to private brands
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám vybraného obchodního řetězce a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také data primární. Jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe and evaluate the attitudes of customers to private brands of the selected retail chain and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private brands on the Czech market. The diploma thesis will use available secondary data and also primary data. The theoretical basis of the researched issues, the characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l715l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Lysková Lysková -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
Natália Jankechová -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina