Analýza pozice značky Klasa na českém trhu – Vendula GAJOVÁ
Vendula GAJOVÁ
Bakalářská práce
Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Analysis of position the brand Klasa on the Czech market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza pozice značky KLASA na českém trhu. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces tvorby a marketingového řízení značky a druhy značek, důraz je kladen zejména na značky účelové. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku KLASA. Jsou zde popsány marketingové cíle a zásady používání této národní značky …víceAbstract:
The aim of this thesis is an analysis of position the brand KLASA on the Czech market. The theoretical part describes basic definitions related to the mark, role in brand marketing, the process of creating brand, marketing brand management and types of brands with an emphasis on targeted brand. The practical part is focused on brand KLASA. There are de-scribed marketing objectives and principles of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
17001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAJOVÁ, Vendula. Analýza pozice značky Klasa na českém trhu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Karolina Benešová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Sandra Broscheová -
Úloha a význam privátní značky v marketingu
Václav Bartoš -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Využití dotazníkových šetření v marketingu
Kateřina Altmannová -
Aplikace personálního marketingu do praxe firmy XY
Karel Jelínek