Efektivní cílení na ženy generace Y – Bc. Petra Kmínková
Bc. Petra Kmínková
Diplomová práce
Efektivní cílení na ženy generace Y
Effective Targeting of Women from Generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá cílením na konkrétní segment, kterým jsou ženy generace Y. Popisuje ženskou problematiku ve společnosti spolu s genderovými stereotypy a sexismem v reklamách. Analyzuje ženské nákupní chování a působení reklamy na psychiku žen. Práce zahrnuje tři formy praktického výzkumu - hloubkový rozhovor s odbornicí na stereotypní obraz žen v médiích, Focus group diskuze a dotazníkové …víceAbstract:
The thesis deals with the targeting of a particular market segment, which are women of the Y generation. It analyzes the female buying behavior and the effect of advertising on the psyche of women. The thesis includes three forms of practical research - an in-depth interview with the expert on the stereotypical image of women in the media, Focus Group discussion and a questionnaire survey for quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kmínková, Petra. Efektivní cílení na ženy generace Y. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.
Jan SACHR -
Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Marek Hodný -
Analýza konfrontační komunikační kampaně automobilky Hyundai od roku 2013 do současnosti
Ondřej Pechar -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Kirill Kvasnikov -
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Dita Lahovská -
Výchova dítěte v homoparentální rodině a genderové stereotypy z pohledu lesbických matek v kontextu společnosti
Pavla Kremserová -
Na cestě k vrcholu: Ženy ve vedoucích pozicích sportovních organizací a návrh strategie pro Český svaz házené
Šárka Drozdová -
Strategie v harmonizaci životů mužů a žen v armádě
Kristýna POREBOVÁ