Ing. Anfisa Klokava

Bachelor's thesis

Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže

Methods and Techniques in Sales Promotion – Consumer Contest
Abstract:
Práce se zabývá spotřebitelskou soutěží z hlediska marketingu a legislativy. Cílem práce je navržení vlastního řešení pro zadávání spotřebitelských soutěží tak, aby byly úspěšné a efektivní. Bakalářská práce má dvě hypotézy. Na základě první hypotézy se lze domnívat, že spotřebitelé mají ke spotřebitelským soutěžím spíše negativní než pozitivní vztah. Další hypotézou je následující tvrzení: význam …more
Abstract:
The work is dealing with the consumer contest in terms of marketing and legislation. The aim is to design a custom solution for entering consumer contest in order it to be successful and effective. The work has two hypotheses. Based on the first hypothesis, it can be assumed that consumers have to consumer contest negative rather than a positive attitude. Another hypothesis is the following statement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní