Výběr vhodné platformy pro založení internetového obchodu – Jindřich Havránek
Jindřich Havránek
Bachelor's thesis
Výběr vhodné platformy pro založení internetového obchodu
Assessing Choice of an Appropriate E-commerce Platform
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá různými platformami, na kterých je možné založit a spravovat internetový obchod. Cílem práce je posouzení výběru vhodné platformy a poskytovatele dané platformy pro podnik MONTANA SWISS s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny a charakterizovány pojmy související s e-businessem a částmi, které pod něj spadají, včetně internetových obchodů a jejich funkcionalit. Následuje charakteristika …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with various platforms on which it is possible to establish and manage of an online store. The aim of this paper is to assess the choice of a suitable platform and the platform provider for the company MONTANA SWISS s.r.o. The theoretical part defines and characterizes the terms related to e-business and its parts, including online stores and their functionalities. This is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: David Matějček, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVRÁNEK, Jindřich. \textit{Výběr vhodné platformy pro založení internetového obchodu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/q2l06m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetový obchod na bázi Open Source Systems
Lukáš Gocník -
Založení internetového obchodu na vybraný produkt se zaměřením na dropshipping
Tomáš Rak -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Porovnávání produktů pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Vlastislav Ramík -
Výpočet splátek pro internetový obchod na platformě podnikového portálu
Juraj Adásek -
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights