Lexikálně-sémantická rovina řeči u dětí předškolního věku – Mgr. Eva Kalandrová
Mgr. Eva Kalandrová
Bakalářská práce
Lexikálně-sémantická rovina řeči u dětí předškolního věku
Lexical-semantic speech plane at the pre-school children
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá lexikálně - sémantickou rovinu jazyka. Práce je člěněna do 4 kapitol. První tři kapitoly popisují teoretický základ dané problematiky a čtvrtá kapitola prezentuje vlastní výzkum v oblasti lexikálně - sémantické roviny řeči. Teoretická část vymezuje aspekty komunikačních schopností, jednotlivé jazykové roviny v ontogenezi řeči a poslední část teorie je věnována edukaci dítěte …víceAbstract:
Bachelor essay analyses lexical-semantic plain of speech. Bachelor essay is divided into four chapters. The first three chapters describe theoretic base of this problems and the fourth chapter presents my own research in lexical-semantic plain of speech. Theoretic part defines aspects of communication abilities, individual lingual plains in ontogenesis of speech and last part is about child´s education …víceKlíčová slova
Komunikace stadia řeči podmínky rozvoje řeči narušená komunikační schopnost jazykové roviny slovní zásoba porozumění jazyka předškolní vzdělávání legislativa. Communication stage of speech conditions of speech development defective ability of communication plain of speech word-stock understanging of language pre-school education legislation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mfcvz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Teaching English as a Foreign Language in Kindergartens
Iveta Andělová -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
Podmínky rozvoje řeči u jedinců s mozkovou obrnou
Veronika Kovalová -
Faktory rozvoje řeči u dětí v dětských domovech
Jana BÍNOVÁ -
Neurobiologické podmínky rozvoje řeči a fylogenetický a ontogenetický vývoj řeči
Petra Kazdová -
Skupinová terapie afázie v rámci rozvoje pragmatické roviny jazyka
Klára Dojczarová -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová