Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Dzianis Mishkavets
Bc. Dzianis Mishkavets
Bachelor's thesis
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a identifikací jejich potřeb, požadavků a očekávání. Cílem bakalářské práce je identifikovat potřeby, požadavky a očekávaní zákazníků vybrané firmy (Cool Segway Tour) a vypracovat systém měření spokojenosti zákazníků dané firmy. Výsledkem práce je vypracování vlastního systému měření spokojenosti zákazníků dané společnosti a aplikace systému …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction and identification of requirements, needs and expectations. The aim of the bachelor thesis is identificate needs, requirements and expectations of customers and develop a Cool Segway Tour customer satisfaction measurement system. The result of the work is the development of own system of customer satisfaction measurement of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MISHKAVETS, Dzianis. \textit{Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q2p1xg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Jiří Fligr -
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Jakub Louda -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Protipovodňová opatření v Děčíně - levý břeh Labe (PPO Děčín) - posouzení úrovně ochrany urbanizovaného území
Martina POSPÍŠILOVÁ -
Návrh PPO na toku ve správě Povodí Moravy, s.p.
Lucie Salingerová -
Návrh PPO na zvolené části toku
Dalibor Rajnoch -
Návrh úpravy toku s přihlédnutím k PPO a revitalizaci
Tomáš Kuneta -
Hydraulické posouzení kapacity koryta a návrh PPO
Martin Pikna