Mgr. Sandra ŘEHÁKOVÁ

Diplomová práce

Městský úřad Zlín a event marketing

Zlin´s townhall and event marketing
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse event marketing activities in the town Zlin, which are targeted to citizins and tourists. In the theoretical part, the thesis, is focused on the term event marketing, describing its development and also its integration into communication mix. The analytical part of this work is focused on comparing events from the past to present day events. This part includes two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4915

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘEHÁKOVÁ, Sandra. Městský úřad Zlín a event marketing. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace