Mgr. Sandra ŘEHÁKOVÁ
Master's thesis
Městský úřad Zlín a event marketing
Zlin´s townhall and event marketing
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat event marketingové aktivity Městského úřadu Zlín vůči obyvatelům a turistům města. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu event marketing, popsání jeho vývoje a jeho začlenění do komunikačního mixu MÚ Zlín. V analytické části se zabývám konkrétním porovnáním eventů, které byly v minulosti pořádány se současnými. Součástí jsou i dva výzkumy zaměřené na celkovou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse event marketing activities in the town Zlin, which are targeted to citizins and tourists. In the theoretical part, the thesis, is focused on the term event marketing, describing its development and also its integration into communication mix. The analytical part of this work is focused on comparing events from the past to present day events. This part includes two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4915
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEHÁKOVÁ, Sandra. Městský úřad Zlín a event marketing. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce
Tomáš Žondra -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Jan Roubíček -
Event Marketing a Spartan Race: Identifikace motivačních faktorů dospělých účastníků extrémních závodů
Dana Bednářová -
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Eva Sovová -
Kulturní, sportovní a společenské akce a jejich význam pro obec Mladý Smolivec
Karolína ČERNÁ