Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele – Bc. Tomáš Havlík
Bc. Tomáš Havlík
Diplomová práce
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
The influence of packaging and labelling of the gluten free products on the customer behaviour
Anotace:
Práce se zabývá problematikou obalů a etiket potravin a jejich vlivu na spotřebitelské chování na trhu bezlepkových potravin. Je analyzováno chování českých spotřebitelů ve věku 18-40 let, kteří nakupují bezlepkové potraviny. Při výzkumu je využito dotazníkového šetření, eye trackingu a hloubkových rozhovorů. Cílem práce je navrhnout obecně platné marketingové doporučení pro tvorbu obalů a etiket bezlepkových …víceAbstract:
This diploma thesis is analysing the influence of packaging and labelling on the behaviour of gluten-free consumers. The research is focused on consumers in the age of 18-40 in the Czech Republic who frequently buy gluten-free products. The goal of this thesis is to create general marketing recommendations for creating and designing the packaging of gluten-free products in order to provide the best …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu bezlepkových produktů ve vybraném regionu
Lucie Jurášová -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Tereza Studeničová -
Consumer behaviour of expectant parents in relation to home improvements
Nikola Papíková -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
Tomáš Denk -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva