Pracovní angažovanost a kontraproduktivní pracovní chování – Andrea SCHWANOVÁ
Andrea SCHWANOVÁ
Bakalářská práce
Pracovní angažovanost a kontraproduktivní pracovní chování
Work engagement and counterproductive work behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma psychologickými fenomény - pracovní angažovaností a kontraproduktivním pracovním chováním, přičemž tyto koncepty zkoumáme na souboru 103 učitelů vyučujících na základních školách v Opavě a jejich přilehlých obcí. Předkládaná práce se skládá z části teoretické, ve které se zaměřujeme na vymezení základních pojmů (pracovní angažovanost, kontraproduktivní pracovní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with two psychological phenomena - work engagement and counterproductive work behavior. These concepts were studiedin a sample of 103 teachers from elementary schools in Opava and adjacent villages. In a theoretical part of this the sis we focused on the definitiv of basic koncepts such as work engagement, counterproductive work behavior, teacher and the profession of teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. František Baumgartner, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWANOVÁ, Andrea. Pracovní angažovanost a kontraproduktivní pracovní chování. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Integrita osobnosti a pracovní chování
Kristýna SCHNEIDEROVÁ -
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš -
Transformační přístup vedoucího, pracovní self-efficacy a pracovní angažovanost podřízených
Helena Gilová -
Souvislost psychologické smlouvy a jejího porušení s pracovní angažovaností a syndromem vyhoření
Aneta Hucková -
Pracovní angažovanost a osobnost
Barbora HYKLOVÁ