Jan Houžvička

Bachelor's thesis

Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D

Creating of assets for game created in Unity 3D engine
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou assetů především vizuálního charakteru, které lze využít pro tvorbu počítačové hry v herním enginu Unity. Práce nejdříve představí použitý profesionální software a dále čtenáři vysvětlí principy a techniky tvorby obsahu pro počítačové hry a s nimi spojené pojmy, přičemž důraz je kladen také na šetření výpočetního výkonu. Nakonec je práce věnována praktické tvorbě …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of assets mainly of visual character, which can be used to create a computer game in the game engine Unity. First, professional software used in this thesis will be introduced and next, the basic principles and techniques of computer game content creation and related concepts will be explained, with emphasis also being placed on computing performance. Finally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Josef Brožek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Houžvička, Jan. Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

University of Pardubice

Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Bachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology