Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines – Artem Khlynin
Artem Khlynin
Master's thesis
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou tržní situaci turbopropových motorů společnosti GE Aviation v latinskoamerickém regionu. Teoretická část práce je věnována analýze trhu a hospodářské soutěže. Analytická část se věnuje ekonomické analýze latinskoamerických trhů s důrazem na klíčové země a regiony. Práce se dále zabývá analýzou makroekonomických faktorů vybraného regionu, směry vývoje …moreAbstract:
The objective of this master thesis is to evaluate the current market position of GE Aviation’s turboprop aircraft engines in the Latin American region. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and opportunities for the company. The conclusion is based on the analysis of macroeconomic factors of the selected region; aircraft fleet structure, trends and opportunities; analysis …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76701
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Mikuláš Pichanič
- Reader: Manuel Mayerhoffer
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The place of Latin America in the strategy of improving the French trade balance: the specific case of Chile
Marine Banfo -
Urban air mobility in Europe and US: A comparative analysis of the governance of European Union Aviation Safety Agency and the Federal Aviation Administration for the growth of eVTOL aircraft
Radhitya Diva PUTRA -
The fundamental analysis of aviation companies
Costel Bocancea -
Black Empire of the Air: Black Aviation in the Harlem Renaissance and George S. Schuyler’s Serialized Fiction
Jan Beneš