Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines – Artem Khlynin
Artem Khlynin
Diplomová práce
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou tržní situaci turbopropových motorů společnosti GE Aviation v latinskoamerickém regionu. Teoretická část práce je věnována analýze trhu a hospodářské soutěže. Analytická část se věnuje ekonomické analýze latinskoamerických trhů s důrazem na klíčové země a regiony. Práce se dále zabývá analýzou makroekonomických faktorů vybraného regionu, směry vývoje …víceAbstract:
The objective of this master thesis is to evaluate the current market position of GE Aviation’s turboprop aircraft engines in the Latin American region. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and opportunities for the company. The conclusion is based on the analysis of macroeconomic factors of the selected region; aircraft fleet structure, trends and opportunities; analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Mikuláš Pichanič
- Oponent: Manuel Mayerhoffer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The place of Latin America in the strategy of improving the French trade balance: the specific case of Chile
Marine Banfo -
Urban air mobility in Europe and US: A comparative analysis of the governance of European Union Aviation Safety Agency and the Federal Aviation Administration for the growth of eVTOL aircraft
Radhitya Diva PUTRA -
The fundamental analysis of aviation companies
Costel Bocancea -
Black Empire of the Air: Black Aviation in the Harlem Renaissance and George S. Schuyler’s Serialized Fiction
Jan Beneš