Artem Khlynin

Diplomová práce

Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines

Marketing Strategy in Latin American Region for GE Aviation H-series Turboprop Engines
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou tržní situaci turbopropových motorů společnosti GE Aviation v latinskoamerickém regionu. Teoretická část práce je věnována analýze trhu a hospodářské soutěže. Analytická část se věnuje ekonomické analýze latinskoamerických trhů s důrazem na klíčové země a regiony. Práce se dále zabývá analýzou makroekonomických faktorů vybraného regionu, směry vývoje …více
Abstract:
The objective of this master thesis is to evaluate the current market position of GE Aviation’s turboprop aircraft engines in the Latin American region. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and opportunities for the company. The conclusion is based on the analysis of macroeconomic factors of the selected region; aircraft fleet structure, trends and opportunities; analysis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Mikuláš Pichanič
  • Oponent: Manuel Mayerhoffer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76701