Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly – Mgr. Lucie Chlumská
Mgr. Lucie Chlumská
Diplomová práce
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Personality traits and learning styles of high school students
Anotace:
Práce se zabývá vztahem mezi osobnostními faktory a faktory stylů učení u středoškoláků. Mezi dílčí cíle práce patří i zjistit, zda existuje souvislost mezi osobnostními faktory a stylů učení ke školní úspěšnosti, a ověřit mezipohlavní rozdíly ve stylech učení a osobnostních faktorech. Sběr dat proběhl s využitím dotazníku LSI (R. Dunnová, K. Dunn, G. Price) pro styly učení a NEO-FFI (P. T. Costa, …víceAbstract:
The aim of the thesis was to investigate the relation between personality factors and factors of learning styles of high school students. Partial goals were to investigate relation of personality factors or learning styles with school achievement and to validate gender differences in learning styles and personality factors. Data collection was carried out using a questionnaire LSI (R. Dunn, K. Dunn …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ipvij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Přesnost odhadu osobnostních rysů Temné Triády a Big Five z profilů na Facebooku
Jonáš Svoboda -
The Scottsboro Boys and the Central Park Five: Perspectives on Miscarriages of American Justice
Karolína Kučerová -
Five Issues with Oppositional Gender Binarism, and How John Green’s Writing Defies It.
Petra Fišerová -
Financial regulation effect on inequality in selected EU countries - Macroprudential policy and income inequality in five post-transition EU economies
Katarína Dubajová -
Osobnostní rysy Big Five, pracovní spokojenost a afektivní závazek k organizaci
Markéta Nekužová -
Vztah dogmatismu a osobnostních rysů modelu Big Five
Laura POTIŠKOVÁ -
Does money really buy titles? An empirical analysis of the ‘Big Five’ European football leagues
Thomas Kalapis