Mgr. Leoš ZACHA

Master's thesis

Event marketing kulturně-vzdělávací akce

Event marketing of cultural-educational event
Abstract:
Teoretická část práce věnuje pozornost event marketingové strategii, novým přístupům k event marketingu a specifikům marketingových komunikací u kulturně-vzdělávacích akcí. V praktické části je charakterizován Filmový festival Zlín a jeho event marketingové aktivi-ty. Dále jsou klasifikovány eventy FF Zlín a u vybraných zástupců analyzován proces jejich přípravy a realizace s důrazem na efektivitu …more
Abstract:
The theoretical part of this work is aimed at strategy of event marketing, new applications to event marketing and also specifications of marketing communications of cultural-educational events. In the practical part the Film festival Zlin and its activities of event marketing are characterized. There are also events of Film festival Zlin classified. Chosen representatives are analyzed in the process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10589

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZACHA, Leoš. Event marketing kulturně-vzdělávací akce. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications