Adam Chovanec

Bachelor's thesis

Marketingová optimalizace vybraného podniku

Marketing Optimization of Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové optimalizace vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje marketingové strategii STP (seg-mentace, targeting, positioning), marketingovému mixu 4P a PESTLE analýze. Praktická část již rozebírá konkrétní podnik, kde autor využívá poznatky získané v teoretické části. Součástí práce je rovněž porovnání vybraného podniku s konkurenčními podniky a zpracování …more
Abstract:
The main theme of the bachelor thesis is the marketing optimalization of the selected company. Marketing strategy STP (segmentation, targeting, positioning), marketing mix 4P and PESTLE analysis are described in the theoretical part of the thesis. In the practical part, the author uses knowledge from the theoretical part to analyze the selected company. There is also a comparison of the chosen company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta