Bc. Jan LEINERT

Bachelor's thesis

Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku Základní školy a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

Recent level of the readers literacy of the students of 7. and 8. year-class at Elementary school and its influence on the evolution of the functional literacy.
Abstract:
Čtenářská gramotnost je jednou ze základních složek gramotnosti funkční, která je základ-ním předpokladem každého jedince pro přežití v dnešním světě. Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností a možnostmi jejího rozvíjení u dospívajících dětí. Objasňuje základní pojmy, které se čtenářstvím souvisejí. Praktická část zkoumá vlivy ovlivňující současnou úroveň čtenářské gramotnosti u těchto …more
Abstract:
Reader's literacy is one of the basic components of functional literacy which is the basic presumption of every person for survival in the present-day world. This bachelor's work deals with reader's literacy and with the possibilities of its develop-ment by teenagers. It explains the basic notions associated with reader's literacy. Practical part researches an influence affecting present level of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2008
Accessible from:: 29. 5. 2008
Identifier: 7868

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LEINERT, Jan. Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku Základní školy a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy