Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí – Bc. Pavlína Kunčarová
Bc. Pavlína Kunčarová
Diplomová práce
Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí
The Meaning of Fairytales and Stories in Moral Development of Children
Anotace:
Tato práce je zaměřená na význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí. Tedy zda pohádky a příběhy ovlivňují morální rozvoj dětí i v současné době. V první části práce popisujeme pohádky a příběhy, jejich historii, definici, funkce a typologii pohádkových postav. Poté se zaměřujeme na samostatný význam pohádek v jednotlivých obdobích vývoje dítěte od batolecího věku až po mladší školní věk. Ve …víceAbstract:
This thesis is focused on the significance of fairy tales and stories in the moral development of chil-dren. It explores whether fairy tales and stories affect the moral development of children in the pre-sent day as well. In the first part, fairy tales and stories are described along with their history, defi-nition, function and typology of the fairy tale characters. Then it is focused on the significance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kunčarová, Pavlína. Význam pohádek a příběhů v morálním rozvoji dětí. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách výchovy k občanství se zaměřením na morální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ
Nicole Tomasová -
Pohádky a dítě předškolního věku
Tereza VORLÍČKOVÁ -
Dramatizace pohádky a její vliv na dítě v předškolním věku
Markéta BALÁŽOVÁ -
Pohádky a dítě předškolního věku
Petra Kušlová