Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ – Pavlína PĚLUCHOVÁ
Pavlína PĚLUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ
Problems of novice teachers
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni základní školy se zabývá problémy začínajících učitelů v prvních dvou letech výkonu učitelské profese v současné době. Cílem práce je zjistit skutečné obtíže začínajících učitelů v praxi. V práci bude popsán profesní vývoj učitele a jeho klíčové dovednosti dle odborné literatury. Empirická část bude obsahovat kvalitativní průzkum, který …moreAbstract:
Bachelor's thesis named Problems of starting teachers on second level of primary school occupies with problems of the teachers in first two years of teacher's practise today. The goal of the thesis is to find out actual problems of starting teachers in practise. The professional development of the teacher and his key skills are going to be described in this thesis according to reference literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PĚLUCHOVÁ, Pavlína. Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-hv-12
Theses on a related topic
-
Podpora poradenství a odborného vzdělávání: projekty a inovace
Dáša Horáková -
Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci
Erika Nedomová -
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele
Radek Pospíšil -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ