Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ – Pavlína PĚLUCHOVÁ
Pavlína PĚLUCHOVÁ
Bachelor's thesis
Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ
Problems of novice teachers
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni základní školy se zabývá problémy začínajících učitelů v prvních dvou letech výkonu učitelské profese v současné době. Cílem práce je zjistit skutečné obtíže začínajících učitelů v praxi. V práci bude popsán profesní vývoj učitele a jeho klíčové dovednosti dle odborné literatury. Empirická část bude obsahovat kvalitativní průzkum, který …viacAbstract:
Bachelor's thesis named Problems of starting teachers on second level of primary school occupies with problems of the teachers in first two years of teacher's practise today. The goal of the thesis is to find out actual problems of starting teachers in practise. The professional development of the teacher and his key skills are going to be described in this thesis according to reference literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PĚLUCHOVÁ, Pavlína. Obtíže začínajících učitelů na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-hv-12
Práce na příbuzné téma
-
Podpora poradenství a odborného vzdělávání: projekty a inovace
Dáša Horáková -
Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci
Erika Nedomová -
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Autorita učitele: od vybraných pojetí ke kritické pedagogice
Veronika Žižková -
Pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele
Radek Pospíšil -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ