Role paratextů v knižním marketingu se zaměřením na českou beletrii v produkci vybraných českých nakladatelství mezi léty 1992-2009 – Kateřina Prokopová
Kateřina Prokopová
Bakalářská práce
Role paratextů v knižním marketingu se zaměřením na českou beletrii v produkci vybraných českých nakladatelství mezi léty 1992-2009
The role of the paratexts in the field of the marketing strategy; oriented to the czech prose in 1993-2009 in production of the selected publishers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou paratextů a jejich rolí v knižním marketingu. První část práce poskytuje čtenáři prvotní seznámení se s paratexty, a to především s jejich funkcí, dělením a procesem paratextualizace. Ve druhé části je čtenář seznámen s výběrem zkoumaného vzorku, charakteristikou jednotlivých paratextů současné české beletristické produkce a s jejich využitím nakladateli v praxi …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with problematic of the paratexts and their role in a bookish marketing. The first part gives the reader an initial acquaintance with paratexts, especially with their function, dividing and the process of paratextualization. In the second part the reader is familiar with sample selecting, characteristics of individual paratexts of production of Czech fiction and their use in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Lenka Krausová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKOPOVÁ, Kateřina. \textit{Role paratextů v knižním marketingu se zaměřením na českou beletrii v produkci vybraných českých nakladatelství mezi léty 1992-2009}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/q3rqb0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva