Linkbuilding: budovanie spätných odkazov – podstata, využitie, metódy – Mgr. Adela Hrivnáková
Mgr. Adela Hrivnáková
Bakalářská práce
Linkbuilding: budovanie spätných odkazov – podstata, využitie, metódy
Linkbuiding: the nature, possibilities and methods of use
Abstract:
The bachelor thesis "Linkbuiding: the nature, possibilities and methods of use", in its theroretical part, presents link building, as a part of search engine optimization, and simultaneously provides us with an overview of methods that can be used in building of backlinks. The thesis is focused on the following locally most used practices – exchange and acquisition of backlinks, registration to directories …víceAbstract:
Bakalárska práca „Linkbuilding: budovanie spätných odkazov – podstata, využitie, metódy„ predstavuje v svojej teoretickej časti problematiku linkbuildingu ako súčasť optimalizácie pre vyhľadávače a prehľad metód, ktoré je možné pri budovaní spätných odkazov využiť. Zameriava sa na lokálne najpoužívanejšie metódy – výmenu a nákup spätných odkazov, registráciu do katalógov, publikáciu PR článkov na externých …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zu0y7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Martina Durániová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec