Kateřina Kohoutová
Master's thesis
Školní hodnocení v primární edukaci
School assessment in primary education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkami školního hodnocení v primární edukaci. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie z oblasti funkcí školního hodnocení, typů školního hodnocení, forem školního hodnocení a jejich specifik v primárním vzdělávání. Samostatnou kapitolou jsou zpracovány otázky významu a podoby školního sebehodnocení žáků, což je i hlavním předmětem výzkumu diplomové práce. Praktická …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issues of school assessment in primary education. The theoretical part is focused on defining terminology about functions of school assessment, types of school assessment, forms of school assessment and their specifics in primary education. A separate chapter deals with questions of the importance and form of school self-assessment of pupils, which is also the main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kohoutová, Kateřina. Školní hodnocení v primární edukaci . Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza Boudová -
Zavádění komplexního systému hodnocení a sebehodnocení žáků ve 2. ročníku ZŠ a jeho vliv na motivaci žáků
Barbora Jílková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Hodnoceni geomorfologicke klasifikace podhorskych toku v modelove oblasti Podorlicka
Kryštof Dolejší