Bc. Ondřej Blažek

Master's thesis

Aplikace marketingových nástrojů do projektu Nostalgic Museum

Anotácia:
Diplomová práce popisuje historii marketingu, jeho vývoj, podstatu, koncepce, strategie a komunikační proces. Dále rozebírá jednotlivé marketingové nástroje z pohledu muzea a kulturních památek. Analytická část se zaměřuje nejprve na charakteristiku dané instituce a následně rozebírá zakladatelský rozpočet. Další velice významná část, se soustřeďuje na jednotlivé nástroje aplikované v Nostalgic Museu …viac
Abstract:
This thesis describes the history of marketing, its development, meaning, concept, strategy and the communication process. The aim of the following is the description of marketing tools for museums and cultural sites. The analytic part focuses firstly on the characteristics of a specific institution and then analyses the funding of the budget. The next part concentrates on different marketing tools …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 2. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Michal Kavan, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management

Práce na příbuzné téma