Zákaznické preference a země původu – Bc. Josef Koucký
Bc. Josef Koucký
Master's thesis
Zákaznické preference a země původu
Customer preferences and country of origin
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem informace o zemi původu na zákaznické preference v České republice. V teoretické části jsou zavedeny pojmy zákaznické preference, hodnota značky a jak se měří, země původu a její vliv na prvky zákaznické hodnoty značky. Těmito prvky jsou povědomí o značce, vnímaná kvalita a asociace spojené ze značkou. V aplikační části práce je představeno dotazníkové šetření IGA agentury …viacAbstract:
Diploma thesis analyses country of origin effect on customer preferences in Czech republic. In theoretical part there is presented concept of customer preferences, brand equity and how its measured, country of origin and its influence on customer based brand equity. CBBE consists of brand awareness, perceived quality and brand association. In practical part of the thesis there is introduced marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Klaudia Figlárová -
Návrh komunikační strategie nového nápoje na českém trhu
Miroslav Uhlík -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Effect of plant growth regulators on micropropagation of Sphenostylis stenocarpa and Mucuna flagellipes, crops of African origin
Markéta Smutná
Názov
Vložil
Vložené
Práva