Bc. Josef Koucký

Master's thesis

Zákaznické preference a země původu

Customer preferences and country of origin
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem informace o zemi původu na zákaznické preference v České republice. V teoretické části jsou zavedeny pojmy zákaznické preference, hodnota značky a jak se měří, země původu a její vliv na prvky zákaznické hodnoty značky. Těmito prvky jsou povědomí o značce, vnímaná kvalita a asociace spojené ze značkou. V aplikační části práce je představeno dotazníkové šetření IGA agentury …viac
Abstract:
Diploma thesis analyses country of origin effect on customer preferences in Czech republic. In theoretical part there is presented concept of customer preferences, brand equity and how its measured, country of origin and its influence on customer based brand equity. CBBE consists of brand awareness, perceived quality and brand association. In practical part of the thesis there is introduced marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses q45u7n q45u7n/2
23. 5. 2015
Složky
Soubory
Švejdar, L.
23. 5. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.