Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím – Kristýna Stroková
Kristýna Stroková
Bachelor's thesis
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Brand Perception Analysis on the Drugstore Market
Abstract:
Tématem bakalářské práce byla analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím. Cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají privátní značku Balea, kterou nabízí drogistický řetězec Dm Drogerie Markt, s. r. o., proč výrobky pod touto značkou nakupují, nebo nenakupují, a analyzovat spokojenost se značkou Balea. Dále zjistit, které produktové řady značky Balea jsou nakupovány nejčastěji. Dílčím …moreAbstract:
The theme of the bachelor thesis was analysis of brand perception on the drugstore market. The main target of the bachelor thesis was to analyze the perception of private label Balea offered by Dm Drugstore Markt, s. r. o., determine why customers buy or do not buy products of this brand and analyze satisfaction with the brand, as well as to determine which pruduct lines of brand Balea customers buy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107724
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách
Radana Koželová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
Polina Syrtsova -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková