Bc. Tomáš Černý
Bachelor's thesis
Cenová strategie firmy
Princip strategy of the company
Anotácia:
Práce je zaměřena na cenovou a marketingovou strategii a její vliv na rozhodování potencionálního zákazníka při koupi produktu. V práci se nacházejí informace o ceně, její druhy a stanovení. Praktická část je věnována novému distribučnímu kanálu, Siemens e-shopu, založeném přímo zastoupením mezinárodní společnosti v ČR, což je ve srovnání s konkurencí ojedinělé.Abstract:
The thesis is focused on pricing and marketing strategies and their infuluence on decision of potencial customer in buying process of product. The work includes the information about price, its types and determination. The practical part is dedicated to a new distribution channel, Siemens e-shop, founded directly by Czech representative of the international company in the Czech Republic, which is very …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w8u00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedúci: Ing. Stanislava Čížková
- Oponent: Ing. Eva Cipovová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix
Jan Bernard -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová