Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu – Bc. Zuzana Němcová
Bc. Zuzana Němcová
Master's thesis
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Multidimensional statistic methods in marketing research
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uplatněním vícerozměrných statistických metod pro účely marketingového průzkumu, konkrétně jejich použití na výsledky dotazníkového šetření aplikovaného na studenty kombinovaného studia Obchodně podnikatelské fakulty Slezské univerzity.Abstract:
The thesis deals with the application of multidimensional statistical methods for the purposes of marketing research, specifically their application to the results of a questionnaire survey applied to distance students of the Faculty of Business Administration of the Silesian University.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/qooni/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Radmila Krkošková, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. Jaroslav Ramík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Zuzana. \textit{Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/q4cinq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Sandra Razesbergerová -
Postoje studentů MU ke školnému (empirický výzkum)
Veronika Vránová -
Pracovní náplň a odpovědnosti role Scrum Master v českých podnicích -- dotazníkové šetření
Johanna Švugerová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková