Bc. Zuzana Němcová

Master's thesis

Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu

Multidimensional statistic methods in marketing research
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uplatněním vícerozměrných statistických metod pro účely marketingového průzkumu, konkrétně jejich použití na výsledky dotazníkového šetření aplikovaného na studenty kombinovaného studia Obchodně podnikatelské fakulty Slezské univerzity.
Abstract:
The thesis deals with the application of multidimensional statistical methods for the purposes of marketing research, specifically their application to the results of a questionnaire survey applied to distance students of the Faculty of Business Administration of the Silesian University.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Radmila Krkošková, Ph.D.
  • Reader: prof. RNDr. Jaroslav Ramík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné