Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu – Bc. Zuzana Němcová
Bc. Zuzana Němcová
Diplomová práce
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Multidimensional statistic methods in marketing research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uplatněním vícerozměrných statistických metod pro účely marketingového průzkumu, konkrétně jejich použití na výsledky dotazníkového šetření aplikovaného na studenty kombinovaného studia Obchodně podnikatelské fakulty Slezské univerzity.Abstract:
The thesis deals with the application of multidimensional statistical methods for the purposes of marketing research, specifically their application to the results of a questionnaire survey applied to distance students of the Faculty of Business Administration of the Silesian University.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qooni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Radmila Krkošková, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Jaroslav Ramík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Sandra Razesbergerová -
Postoje studentů MU ke školnému (empirický výzkum)
Veronika Vránová -
Pracovní náplň a odpovědnosti role Scrum Master v českých podnicích -- dotazníkové šetření
Johanna Švugerová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková