Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s. – Adam Kulík
Adam Kulík
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Strategic analysis of the company Pivo Hostivar, a.s.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu pivovaru Hostivar. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V části teoretické se vyskytuje přehled konceptů a metod strategické analýzy, v části praktické následuje využití těchto metod na podniku Pivo Hostivar, a.s. Externí faktory byly vypracovány těmito metodami: PESTLE analýza, Charakteristika odvětví, Analýza konkurence, …viacAbstract:
The aim of this thesis is a strategic analysis of the brewery Hostivar. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there is an outline of concepts and methods of strategic analysis, in the practical part these methods are used on the company Pivo Hostivar a.s. The external factors were composed with these methods: PESTLE analysis, Description of the field, Competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedúci: Jindřich Špička
- Oponent: Nikola Rosecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vliv vnitřních a vnějších činitelů na produkci a kvalitu mléka
Martina Špirková -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Strategic analysis of Mattoni
Valeriia Malakhovskaia -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh