Lucie Zbožínková

Bakalářská práce

Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace

Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Anotace:
Cílem práce je poukázat na to, jaký vliv mají sportovní úspěchy či neúspěchy na marketing organizace a jak mu vítězství napomáhá. Dále se pokusím zobrazit další vlivy, které na sportovní organizaci působí jak pozitivně, tak negativně a navrhnout, jak těmto problémům předcházet nebo jak na ně reagovat. Cílová skupina, kterou sportovní výkony ovlivňují, jsou především diváci a sponzoři. Tato práce zachycuje …více
Abstract:
The aim of the present thesis is to point out how success and failure in sports may affect the marketing strategies of an organisation. I will attempt to describe other factors that may influence a sports organisation both positively and negatively, and suggest how to deal with or avoid potential problems. It is mainly spectators and sponsors who form the target group that is influenced by success …více
 

Klíčová slova

marketing sport vítězství
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Stanislav Tripes
  • Oponent: Pavel Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40597