Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace – Lucie Zbožínková
Lucie Zbožínková
Bakalářská práce
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Anotace:
Cílem práce je poukázat na to, jaký vliv mají sportovní úspěchy či neúspěchy na marketing organizace a jak mu vítězství napomáhá. Dále se pokusím zobrazit další vlivy, které na sportovní organizaci působí jak pozitivně, tak negativně a navrhnout, jak těmto problémům předcházet nebo jak na ně reagovat. Cílová skupina, kterou sportovní výkony ovlivňují, jsou především diváci a sponzoři. Tato práce zachycuje …víceAbstract:
The aim of the present thesis is to point out how success and failure in sports may affect the marketing strategies of an organisation. I will attempt to describe other factors that may influence a sports organisation both positively and negatively, and suggest how to deal with or avoid potential problems. It is mainly spectators and sponsors who form the target group that is influenced by success …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40597
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Pavel Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40597
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
Michal Pašek -
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Jaroslav Hartman -
Vliv volebních kampaní na volební vítězství
Jan Nádvorník -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR -
Estetika, sport a umění: jejich průnik v úpolových sportech
Iva Kopaničová