Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky. – Jiřina Kalousková
Jiřina Kalousková
Bakalářská práce
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.
Manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky. V první kapitole se věnuji základním pojmům marketingu. Druhá kapitola se týká manipulace z hlediska psychologie, kde rozebírám manipulační chování, manipulativní strategie a techniky. Třetí kapitola je o využívání (zneužívání) manipulativních technik marketingu. Dále jsou zmíněny nejpoužívanější manipulativní …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the manipulative aspects of marketing and socio-economic consequences. The first chapter is devoted to basic concepts of marketing. The second section deals with manipulation in terms of psychology where I analyze the behavior manipulation, manipulative strategies and techniques. The third chapter is about the use (abuse) manipulative marketing techniques. The thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2012
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalousková, Jiřina. Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Mobilita seniorů jako téma výuky o prostoru
Karolína Hrubá