BcA. Michal HLADÍK

Bakalářská práce

Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost

Set of P.O.P. materials for concrete company
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve …více
Abstract:
This bachalor{\crq}s thesis solves the design and subsequent use of POP materials in speciali-zed stores such as shops with streatwear and freestyle fashion. The theoretical part ex-plain the concepts such as merchandising, branding and comprehensively address the issue, use and functionality of POP materials and last but not least, the situation on the Czech market. The practical part is devoted to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor: 17126

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLADÍK, Michal. Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe