Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost – BcA. Michal HLADÍK
BcA. Michal HLADÍK
Bakalářská práce
Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost
Set of P.O.P. materials for concrete company
Anotace:
Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve …víceAbstract:
This bachalor{\crq}s thesis solves the design and subsequent use of POP materials in speciali-zed stores such as shops with streatwear and freestyle fashion. The theoretical part ex-plain the concepts such as merchandising, branding and comprehensively address the issue, use and functionality of POP materials and last but not least, the situation on the Czech market. The practical part is devoted to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADÍK, Michal. Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design
Práce na příbuzné téma
-
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová -
The Depiction of Harriet Tumban in Contemporary Pop Culture
Veronika Zejdová -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
T: Americký sen - Elvis Presley ve fotografii a jeho vizuální vliv na pop kulturu
Daniela Erbanová -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Pop- und Rockmusik im DaF-Unterricht. Zu ihrem Lernpotential und den Einsatzmöglichkeiten im Kontext tschechischer weiterführender Schulen
Alena Hubíková