Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA – Monika Mošťková
Monika Mošťková
Bakalářská práce
Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA
Launching of a new product by Česká zbrojovka on the U.S. market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá uvedením nové pistole firmy Česká zbrojovka na trh USA. Cílem této práce je vytvořit marketingový mix, odhadnout velikost tamějšího trhu s pistolemi a definovat cílovou skupinu dané zbraně. K dosažení cílů práce byly provedeny následující analýzy: analýza portfolia firmy, PEST analýza, Porterova analýza 5F, analýza konkurenčních produktů a SWOT analýza. Výstupem práce …víceAbstract:
This Bachelors thesis deals with launching of a new handgun by Česká zbrojovka on the U.S. market. The aim is to create marketing mix, to estimate size of the pistol market and to define target group of this firearm. For reaching targets, the following analyses have been performed: portfolio analysis, PEST analysis, Porters five forces analysis, competitive products analysis and SWOT analysis. Output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Ladislav Britaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Michal Dolina -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na trh pro oblast vodního hospodářství
Jan Plíhal -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková