Bc. Martin Hässler

Master's thesis

Determinanty etického nakupování

Determinants of ethical consumerism
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze key determinants of ethical consumerism among Czech consumers. The thesis is divided into seven chapters. The first part is concentrated on theoretical background, defining terms and ethical properties of products. In the second chapter are presented findings in similar studies from Czech republic and from abroad. The third and fourth chapter is focused …viac
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať kľúčové determinanty etického nakupovania medzi českými spotrebiteľmi. Práca je rozdelená do siedmich kapitol. Prvá časť je zameraná na teoretické pozadie, definovanie termínov a etických vlastností produktov. V druhej kapitole sú prezentované zistenia z podobných štúdií z Českej republiky a zo zahraničia. Tretia a štvrtá kapitola sú zamerané na tvorbu …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management

Práce na příbuzné téma