Determinanty etického nakupování – Bc. Martin Hässler
Bc. Martin Hässler
Diplomová práce
Determinanty etického nakupování
Determinants of ethical consumerism
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze key determinants of ethical consumerism among Czech consumers. The thesis is divided into seven chapters. The first part is concentrated on theoretical background, defining terms and ethical properties of products. In the second chapter are presented findings in similar studies from Czech republic and from abroad. The third and fourth chapter is focused …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať kľúčové determinanty etického nakupovania medzi českými spotrebiteľmi. Práca je rozdelená do siedmich kapitol. Prvá časť je zameraná na teoretické pozadie, definovanie termínov a etických vlastností produktov. V druhej kapitole sú prezentované zistenia z podobných štúdií z Českej republiky a zo zahraničia. Tretia a štvrtá kapitola sú zamerané na tvorbu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/haur7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Etické nakupování
Andrea Brayerová -
Etické nakupování
Svetlana Štangová -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Odpovědná spotřeba jako téma na 2. stupni základních škol
Kristýna Grebeníčková -
Social Status in the Work of Frances Burney
Monika RUPRECHTOVÁ