Aplikace vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí – Bc. Petra Hlousková
Bc. Petra Hlousková
Diplomová práce
Aplikace vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
The application of selected activities in the process of customer relationship management in the contemporary competitive environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky u konkrétní finančně-poradenské společnosti. Úvodní kapitoly definují řízení vztahů se zákazníky, popisují jednotlivé typy strategií a možné aktivity, zabývají se rozlišením zákazníků dle významu a zmapováním této problematiky jako celku. Pro potřeby práce je teoreticky nastíněna i vybraná část finančního trhu. Další kapitoly již řeší řízení vztahů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the management of customer relationships for specific financial-advisory firm. The introductory chapters define customer relationship management, describe the different types of strategies and possible activities dealing with the the resolution of customers according to importance and mapping of the issue as a whole. For purposes of the thesis is theoretically outlined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l4f2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Broker Trust
Eliška Potůčková -
Finanční analýza společnosti Broker Consulting, a.s.
Zuzana CHUDOBOVÁ -
Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)
Matěj RUBEŠ -
Finanční poradenství - jeho cíl, význam
Barbora Vítů -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan