Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí – Bc. Zuzana Vaškovičová
Bc. Zuzana Vaškovičová
Bakalářská práce
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
The pricing strategy of the company in the current competitive environment
Anotace:
Bakalářská práce vysvětluje vybrané teoretické pojmy týkající se cenových strategií v období hospodářské recese. Je zaměřená na oblast bankovních služeb, konkrétně spořicích účtů. Ukazuje chování klientů bank v době recese. Změny na trhu spořicích účtů v daném období definuje, a zkoumá cenové strategie, které vedly k úspěchu nebo neúspěchu konkrétní banky. V závěru vyhodnocuje správnost zvolené cenové …víceAbstract:
Bachelor thesis explains selected theoretical concepts regarding pricing strategies during an economic recession. It is focused on the banking services area, specifically savings accounts. Describe bank client’s behavior in times of recession. It defines changes on savings accounts market in given period and examines the pricing strategy that led to the success or failure of a particular bank. In conclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/azv1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Strategické řízení středně velké firmy v podmínkách hospodářské recese a globalizovaného trhu
Marta Cihelková -
Globální hospodářská recese na trhu druhotných surovin a její možná řešení pohledem institucionální analýzy
Marta Osersová -
Dopad hospodářské recese na segment nákladní železniční dopravy
Aleš Bujok -
Komparativní analýza řízení vybraných subjektů v době hospodářské recese
Jitka Šimáková